Globos osiguranje
Globos osiguranje a.d.o. je uspostavilo Integrisani sistem menadžmenta, saglasno zahtevima standarda
ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 27001:2022, ISO 22301:2019,
ISO 10002:2018 i ISO 37001:2016 u oblasti pružanja usluga neživotnog osiguranja o čemu svedoče međunarodno priznati sertifikati.
Integrisanjem zahteva više standarda Sistema menadžmenta u jedinstven sistem ostvaruje se niz benefita.
Tako smo pronašli optimalan put da unapredimo proces rada i zadovoljimo sve eksterne i interne zahteve na što racionalniji način,
poboljšamo performanse životne sredine i bezbednosti na poslu, podignemo nivo bezbednosti informacija i stvorimo sve uslove
za održiv kontinuitet poslovanja i da se adekvatno uskladimo sa zakonima i propisima protiv mita.
Stalnim održavanjem i poboljšavanjem uspostavljenog sistema, obezbeđujemo
objektivno, efikasno i efektivno upravljanje svojim procesima, u skladu sa
jasno definisanim i kontrolisanim procedurama, čime postižemo:
- Usredsređenost na osiguranike, u cilju stalnog povećanja njihovog
zadovoljstva i usredsređenost na korisnika, kroz primenu procesa postupanja
sa prigovorima;
- Kontinuirano unapređenje i razvoj proizvoda i usluga;
- Potpunu posvećenost, konsultacije i obuke zaposlenih, u cilju
povećanja njihove produktivnosti i podrške u ispoljavanju ideja, kao i
poboljšavanja performansi sistema menadžmenta, obezbeđujući na taj način
obostrano zadovoljstvo;
- Uspostavljanje dobrih poslovnih odnosa sa partnerima i svim
zainteresovanim stranama u cilju stvaranja dodatnih vrednosti za sve
učesnike u poslovnim odnosima;
- Sistemski pristup u unapređenju efektivnosti i efikasnosti svih
poslovnih procesa i sistema menadžmenta;
- Proaktivno delovanje u cilju stalnog smanjenja negativnih uticaja na
životnu sredinu;
- Posvećenost obezbeđivanju adekvatnih uslova na radnim mestima i u
radnoj sredini za bezbedan i zdrav rad;
- Obezbeđenje kompetentnih ljudskih i adekvatnih materijalnih resursa,
neophodnih za ostvarenje definisanih ciljeva;
- Potpunu zaštitu informacija i obezbeđen kontinuitet poslovanja;
- Dostupnost, integritet i poverljivost informacija;
- Ispunjenost regulatornih i zakonskih zahteva u svim aspektima
poslovanja;
- Stalno poboljšavanje efektivnosti i efikasnosti procesa;
- Sprovođenje ocene rizika I Due Dilligence provere u vezi sa mitom.