Kada nastane osigurani slučaj – šteta osiguranik je dužan da:
U slučaju nastanka štetnog događaja na vozilu iz osnova kasko osiguranja postupiti na sledeći način:
Globos osiguranje obaveštava svoje osiguranike koji su u prethodnom periodu kupili zeleni karton čije važenje se proteže nakon 30.06.2023. godine, da Odlukom Generalne Skupštine Saveta Biroa Sistema zelene karte, počev od dana 30.06.2023. godine navedeni zeleni kartoni neće važiti za teritoriju Rusije i Belorusije, te da ste, ukoliko putujete u Rusiju i Belorusiju, dužni da prilikom ulaska u iste zemlje kupite polisu graničnog osiguranja.
PRIJAVA OSIGURANOG SLUČAJA (ŠTA ČINITI KADA SE DESI OSIGURANI SLUČAJ)
U slučaju potrebe za asistencijom, čim se dogodi osigurani slučaj, ili postoji mogućnost dešavanja, Osiguranik je obavezan da izvrši prijavu osiguranog slučaja na sledeći način:
NAKON PRIJAVE OSIGURANOG SLUČAJA
UKOLIKO SE NE PRIJAVI OSIGURANI SLUČAJ
DOKUMENTACIJA KOJA SE DOSTAVLJA ZA NAKNADU TROŠKOVA LEČENJA PLAĆENIH U INOSTRANSTVU:
Napred navedenu dokumentaciju treba poslati na adresu: Globos osiguranje, Bulevar Mihajla Pupina 14/IV, 21000 Novi Sad
U slučaju nastanka štete na imovini, Osiguranik treba da postupi na sledeći način:
Za slučaj provalne krađe ili razbojništva:
Za slučaj loma mašina:
U slučaju nastanka nesrećnog slučaja (nezgode) osiguranik je u obavezi da:
Obavesti osiguravača o nastanku štete lično ili na e-mail:
U slučaju nastupanja teže bolesti, odnosno nakon izvršene hirurške intervencije, osiguranik je u obavezi da:
U slučaju nastanka osiguranog slučaja, osiguranik je u obavezi da obavesti osiguravača lično, telefonom na brojeve 021/425 946 ili na e-mail prijava.ost@globos.rs, odnosno popunjenu prijavu štete pošalje na adresu osiguravača Novi Sad, Bulevar Mihajla Pupina 14/IV. Uz čitko ili na računaru popunjenu prijavu štete dostavlja se i dostupna dokumentacija na osnovu koje se može utvrditi osnov štete.